Kategorie Wpisów

Polityka zwrotów

I. Przegląd

1. Nasza polityka zwrotów i zwrotów trwa 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

2. Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu. Nie dotyczy usług, które zostały wykonane lub rozpoczęto wdrażanie usługi.

3. Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów, które są artykułami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.

II. Dodatkowe elementy bezzwrotne:

1. Karty podarunkowe

2 .Oprogramowanie do pobrania

3. Niektóre artykuły do ​​zdrowia i higieny osobistej

4. Niewykorzystane w całości zestawy Pytań do Tarota po upływie roku kalendarzowego od daty zakupu.

5. Jeśli zleceniodawca nie stosował się do ZASAD RYTUALNYCH i REGULAMINU strony KOMNATA MAGII

III. Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

1. Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta.

IV. Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:

1. Książka z oczywistymi śladami użytkowania

2. Dysk CD, DVD, taśma VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta.

3. Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie związanych z naszym błędem.

4. Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony po upływie 14 dni od dostawy i zakupu Usługi

V. Zwroty

1. Przysługuje zwrot za wykonane w części usługi (klient zrezygnował dobrowolnie z dokończenia usługi)

2. Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

3. Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu określonej liczby dni.

VI .Spóźnione lub brakujące zwroty

1. Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

2.Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.

3. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu.

4. Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem strzygaradzi@gmail.com lub telefonicznie +48 511 774 001

VII. Wyprzedaż przedmiotów

1. Zwrotowi podlegają tylko produkty o normalnej cenie i jeśli nie są to Usługi wykonane. Przedmioty sprzedaży nie podlegają zwrotowi.

VIII. Giełdy

1. Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres strzygaradzi@gmail.com i wyślij przedmiot na: Firmy Strzyga Radzi. Nie dotyczy Usług.

IX. Prezenty

1. Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu bon podarunkowy zostanie wysłany do Ciebie. Nie dotyczy Usług.

2. Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub dawca prezentu wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać go później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie.

X. Dostawa i zwroty

1. Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: Firmy Strzyga Radzi.

2. Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.

3. W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na dotarcie do Ciebie wymienianego produktu może się różnić.

4. Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem strzygaradzi@gmail.com, jeśli masz pytania dotyczące zwrotów proszę skontaktować się pod nr telefonu +48 511 774 001.

KOMNATA MAGII – Polityka Zwrotów

Phone icon
Komnata Magii
Zadzwoń do nas
WhatsApp icon
+48 511 774 001